Fortfarande ingen gladare Jeannie

Så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud och så extremt mycket känslor som inte vill samsas. Allt i mitt liv verkar vilja snurra ihop sig till ett enda stort kaos. Allt! Sitter hemma i soffan, har satt in lite foton i nyinköpt fotoalbum och kollat på tv. Känner mig lite tom och ensam, ne inte lite.. ganska mycket faktiskt. Christoffer är hos en kompis, undrar när han kommer hem. Vill inte fråga, känner att han kan få vara själv med vänner utan att jag är på som en igel hela tiden.
 
Har jobbat förmiddag, lunchat med Christoffer och Dennis, haft lite trängningar och molande smärta, varit i stan hos Christoffers syster Josefin med honom och deras mormor på middag, gått en liten promenad med Marie och suttit ute på piren i hamnen med Marie, Lina och Josefin T resten av kvällen. Hunnit med ganska mycket faktiskt, underbart! Har ingen smärta just nu heller så egentligen borde jag vara glad och lätt i sinnet. Så är icke fallet ikväll ändå.
 
Roligt inlägg det här! Haha, förlåt :( Det optimala botemedlet för mig just ikväll hade varit någon som berättade för mig hur bra mitt liv kommer se ut, någon som berättade vilka val jag kommer göra, vilka val som är de rätta och som säger. Jeannie, du har inget att oroa dig över.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0