Sämre dag utan vätska

Idag har jag mått sämre men har druckit dåligt också så det kan ju ha med det att göra. Man kan tycka att det inte borde vara så svårt att få i sig klokt med vatten så att man slipper ha ont men att dricka för mig är svårt, jag är i princip aldrig törstig så jag tänker aldrig på att få i mig någon form av vätska. Min kropp säger sällan till mig att jag behöver vätska och därför ligger det inte i min natur liksom. Skitskumt nu när jag tänker på det... alla behöver ju dricka? Men jag kan utan problem gå en hel dag utan att få i mig vätska över huvud taget, måste hela tiden påminna mig själv om att dricka.  
 
Jag har i varje fall kunnat åstadkomma en del i dag trots smärtan. Jag har slagit in lite julklappar, gjort lite smycken, tvättat, ringt försäkringskassan och gjort fyra olika sorters ischoklad. Ser så otroligt mycket fram emot morgondagen då Christoffer och jag ska på parmiddag hem till Josefin och hennes nyfunne kärlek! Måsssste må bra!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0