Bättre än vanligt!

Hej!
Det var ett tag sedan jag var här.
Vet egentligen inte riktigt varför. Har bara inte varit skrivsugen överhuvudtaget.

Nåja.

De senaste dagarna har jag faktiskt mått bättre än jag brukar! Mitt smärtsnitt har varit ovanligt lågt, knappt några trägningar alls.. förstår inte min kropp alls!
Å andra sidan har jag fått en tokförkylning och ligger här med typ 2-gradig feber och är otroligt seg. Ironiskt, va, att när jag väl mår bättre med min kroniska sjukdom så får jag en ny tillfällig. Det är dock väldigt tacksamt att jag inte haft så jättemånga timmar med ordentlig smärta. När jag hade en väldigt dryg magsjuka, och samtidigt jätteont, med migrän.. ja, det var inte jätteroligt.

Men jag är faktiskt rätt glad just nu. Otroligt uttråkad, men glad. Ska få ha supertrevligt på fredag, och på söndag drar jag till fjälls! Jag kommer förmodligen inte kunna göra så mycket, but still. Miljöombyte, och kanske lite skoter och åkning.. bättre än att sitta här hemma! :)

Kram på er!

/Fanny


Kommentarer
Linnea

Ses imorgon? :)

2012-12-19 @ 23:42:36
URL: http://www.linneaogren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0