1 år med Christoffer

Dåligt med bloggande på sista tiden!
Idag firar Christoffer och jag 1 år tillsammans, vart tog tiden vägen?? Jag hade turen att må okej idag, tillräkligt bra för att jag skulle kunna springa runt och göra det jag planerat. Jag åkte till Lärbro och handlade ingredienser till tårta eftersom Christoffer jobbade (en utav nackdelarna med att ha en respektive som jobbar i sockenbutiken). Sen fixade jag hemma och gjorde tårtan medan Josefin var här. Gjorde en tårta som såg ut som en dammsugare då Christoffer älskar dem kakorna. Riktigt bra blev den också!
Har lagat lasagne med Christoffer och sedan tränat med Josefin. Underbart att klara av hela dagen!
 
Under all denna glädje spökar dock en hel del saker.
Innan vi vet ordet av är det plötsligt februari, fy fan vad rädd jag är för att bli besviken än en gång! Och sen det där med pengar... tror inte det är möjligt att förstå hur psykiskt dåligt man kan må av att vilja men inte kunna jobba om man inte sitter eller suttit i situationen själv. Fy fan säger jag! Fy fan!
 
/Jeannie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0