fem sidor...

Ångrar lite att jag valde se fotboll med Christoffer ikväll. Det är sannerligen ingen munter man som ligger här bredvid i soffan.

Jag hade som sagt en jobbig natt, det satt i under hela morgonen men jag kunde i alla fall ta mig till slite och hem igen för att hämta min journal. Tänkte att jag skulle bli tvungen till att sjukanmäla mig på jobbet men 30 min innan jag skulle börja blev jag helt plötsligt jättebra!?
Har alltså kunnat jobba idag, haft lite trägningar men det har bara varit i en liten stund varje gång och sen har det försvunnit helt.

Appro på min journal...
Jag fick fem sidor. FEM SIDOR!? åh vad arg och ledsen jag blir när jag tänker på hur man blir behandlad av så många läkare. jag har rätt till hela min journal, jag är inte dum, jag vet väl hur mycket tid jag tillbringat på sjukhus och vårdcentraler?? Hon kunde lika gärna ha skitit i att skriva ut något alls. När jag kommer hem från Grekland får jag ta tag i det igen, ta ett djupt andetag och kämpa för något som är ens rättighet.... precis som vanligt.
Så här dags i övermorgon sitter jag och Christoffer på flyget. Åh vad jag längtar och känner mer och mer att vi båda verkligen behöver få komma bort och släppa allt bakom oss. Nu kommer jag ju förstås vara sjuk även där men att få komma bort från hemmamiljön, det är det som är det viktigaste.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0