Livet på en skör tråd

Fanny ringde precis.. vi pratade en stund, la på och sen kom tårarna som på beställning. Tänker på hur allt i livet hänger på en skör tråd precis hela tiden. Tänker på vad jag hade tagit vägen om livet inte valt den väg som det gjorde idag uppe i Umeå. 
 
Tänker inte skriva mer om det, det får Fanny själv göra när hon kan det.
 
 
Jag själv har inte skrivit något se senaste dagarna för att allt häromkring varit lite turbulent. Joie, min äldsta lillebror åkte in akut i måndags för magsmärtor och det beslutades under kvällen att han skulle operera bort blindtarmen. Han hade jätteont efter operationen och fick inte rätt mängd smärtstillande så det har varit struligt, idag visade det sig efter en rönken att han har vätska i buken som orsakar ytterligare smärta. Just nu verkar det vara under kontroll dock och han verkar ha mindre ont. Äntligen börjar oron släppa!
 
Själv har jag haft tur med min egen smärta dessa tre dagar, hade en del trängningar och smärta igår kväll efter att jag varit på sjukhuset och hälsat på men kunde somna tillslut i alla fall och i morse kunde jag åka till jobbet utan problem. Imorgon åker Christoffer och jag in till stan en stund och passar då på att hälsa på Joie en stund.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0