Jobbat lite, dålig nu

 Åh vad jag VILL berätta om vad Fanny berättade när vi pratade i telefon nyss! Men jag tänker hålla mig i skinnet och vänta. För det första kommer det få bli Fanny som får berätta eftersom det faktiskt gäller henne (just nu) och för det andra är det inte säkert att det är så stort som vi just nu vill tro att det är. Spännande va!
 
Igår mådde jag hyfsat bra under dagen, jag jobbade så värre än så var det alltså inte. Två gamla klasskamrater till Christoffer (skolkamrater, klasskamraters syskon pch mycket annat till mig också) hade inflyttningsfest igår så Christoffer och jag cyklade upp till dem igår kväll. Jag hade lite trängningar och lite smärta men som sagt, jag kunde ju jobba så det var defintivt hanterbart.
Det blev mycket folk vilket alltid är roligt! Så länge det är folk härifrån som är välkomna vill säga... kvällen var bra och den blev lyckad tycker jag men det kanske inte riktigt blev som någon tänkt sig senare fram emot småtimmarna.
 
Jag gick upp vid nio i morse för att kolla på Christoffer och de andra killarna när de tävlade i varpkastningen, då hade jag ingen smärta alls. Känningar hade jag men inget värre. (Varpkastning är en gotländsk sport som för det mesta spelas på norra Gotland). Jag började jobba vid 12.00 och det gick bra första timmen, sen började allt trappas upp sakta men säkert. Andra timmen hade jag trängningar och kraftig smärta men jag försökte stå ut ändå eftersom jag jobbade för Christoffer och jag ville att han skulle få tävla klart. Strax efter två kom han och då åkte jag hem på en gång. Christoffer han säga innan att han trodde det berodde på att jag drack igår. Han tycker att jag nästan alltid mår dåligt dagen efter vi varit på fest och det ligger nog något i det. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det bara. Jag anser ju inte att jag blir dålig av socker längre tex. Nu sitter jag i soffan med värme, har trängningar men mest smärta. Det är dock hanterbart. Det blir inte värre när jag går omkring utan det håller sig på samma nivå, kommer nog gå ner till kvällen.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0