I Umeå hos Fanny!

Vet inte om ni förstår hur stort det här är men just nu går det inte ens att förklara hur enormt overkligt det här känns! Att jag verkligen sitter bredvid Fanny uppe i Umeå! Fanny som jag hittade på nätet av en ren slump och Fanny som är den enda jag vet som har så lika symtom som jag. Fanny som jag bloggat tillsammans med i typ ett halvår?? Jag är så lycklig över att jag åkte!!

Idag har vi typ inte gjort någonting. varit på apoteket, spelat spel och suttit i soffan och softat. ikväll är tanken att vi ska äta middag på Fannys favoritkafé med en utav hennes vänner. kommer bli hur mysigt som helst! Jag mår bättre just nu så hoppas det håller i sig till kvällen.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0