Vill någon Stockholmare träffa lilla mig?

Igår mådde jag så bra att jag drog ut med kompisarna. Vi hade jätteroligt, åååh vad länge sedan det var!

Jag vet att några av er blir mycket sämre av alkohol, men jag kan faktiskt bli litelite bättre av det ibland. Inte sämre i alla fall. Jag mår t ex rätt okej idag med. Sämre än igår, men fortfarande läskigt bra för att stå på lågdos. Eller just i skrivande stund känns det som att jag blir knivhuggen, men om man ska dra ett snitt över dagen så har den vart förvånansvärt bra. Jag ler fortfarande oavbrutet :)

På måndag drar jag till Stockholm och jag kommer vara där under måndag eftermiddag/kväll samt tisdag förmiddag/eftermiddag.

Om någon av er är i närheten och vill ta en kaffe eller något då så hör gärna av er på mail så kan ni få mitt mobilnummer, eller så kan ni skriva erat så hör jag av mig :) Vore trevligt att träffa en "jämlike" eller vad man ska säga, haha. Har aldrig träffat någon med samma sjukdom så det vore jättekul!
Min mail är: [email protected]

Jag tänkte strunta i det här med lågdos nu i några dagar, jag tycker jag förtjänar att må bra i några dagar och kunna njuta maximalt av min resa. Ladda om batterierna och ta ett djupt andetag så jag kan härda ett tag till och fortsätta.

Men som sagt, hör av er.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0