Om bara alla kunde känna en sådan lycka över att må bra

Jag vet inte hur jag ska börja det här inlägget. Tårarna trycker när jag skriver det här.

Jag är så lycklig.
Igår, under kanske 2-3 timmar. var jag 100% smärtfri. Jag hade inte ont ALLS. Jag hade inga trägningar, ingen irritation, inget obehag heller. Jag mådde bara bra. Det var inte som att jag kunde skita i smärtan, för att det positiva vägde över.. det fanns bara ingenting att ignorera, det fanns ingenting negativt.
Jag panikgrät över hur lycklig jag var. Jag sprutade verkligen tårar och kunde knappt andas för att allt bara var så bra. Jag kunde verkligen bara leva utan att ta hänsyn till mitt urinrör.

Jag åt, och kunde verkligen bara njuta av maten. Jag hade sex, utan att tänka på om smärtan blir värre. Allt bara var.. som det ska vara. Tårarna verkade aldrig ta slut. Jag minns verkligen inte hur underbart det var att bara inte ha ont, eller behöva ta hänsyn till att jag kan få ondare.

Idag är jag inte smärtfri, men definitivt smärtlåg. Jag har varit utomhus idag, vilket var jättehärligt. Är lite träningssugen, kanske ska dra och gymma med Mattias..?

Jag är så glad.

/Fanny


Kommentarer
Jeannie

Finaste Fanny!

Vilken normal människa som helst skulle reagera på det här! Kommer inte kunna släppa ditt sätt att beskriva dina få friska timmar! Skulle förmodligen också reagera på samma sätt som du..



Vill bara krama om dig!

2012-04-23 @ 13:10:24
veronica

Jag tycker att en av de jobbigaste sakerna med uretrit är att jag är rädd för att ha sex. Är rädd att det ska bli värre, för oftast blir det värre...saboterade hela min må-bra-period sist med att jag glömde kissa efter sexet, och sen var det kört...

2012-04-24 @ 08:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0