Aj och uuuusch :)

Usch, den här dagen och gårdagen har inte varit rolig. Tog ketogan i förrgår kväll tillslut, jag stod helt enkelt inte ut. Då fick jag också sova.
Men nu sitter jag här, som jag gjort hela dagen. Och gårdagen. Och bläbläblä. Jag har ökat ditropanet nu, så jag borde må lite bättre imorgon.

Känns faktiskt litelite bättre idag än igår, så det går ju åt rätt håll. :)
Har fuskat lite med kolhydraterna. Jag började i lördags, och har varit felfri förutom lite godis igår. Jag som aldrig äter godis fuskade alltså genom att äta de kolhydrater jag har lätt att hålla mig ifrån. Hmm. Lite dumt, kan man tycka.

Måns (en av mina katter) hittade min "potta" och slickade i den. Sjukt nasty. I för sig, så direkt mina andra katter har spytt eller något så är han där. Han är ganska äckelpäckel faktiskt. Men ändå söt :)
Fåglarna kvittrar så att man nästan får ont i huvudet. Åh, vilken härlig dag!


Jag och älskade Måns. Rawr, rawr. Åh, vad fin han är!


/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0