Värmande omtanke

Åh vad några få ord kan värma så oerhört!
Christoffer och jag gick och la oss strax innan tio, alldeles för tidigt för att vara jag men Christoffer var trött och då tyckte jag att jag lika gärna också kunde lägga mig. Låg och vände och vred ett bra tag innan jag gick upp igen, har sådant otrevligt obehag i urinröret, helt omöjligt att koppla bort. Satte mig i soffan, knäppte på tvn, kollade fb och så gick jag in på bloggen. Ser att någon kommenterat mitt senaste inlägg.

Tack "Anonym" för din kommentar, det värmde verkligen! Tyvärr sitter smärtan högre upp i urinröret så oljan gör inte så mycket nytta. Smärtan avtog just idag fram emot kvällen i alla fall, kändes otroligt skönt!

/Jeannie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0