Migrän + uretrit = blä

Det där trötta visade sig vara migrän, så det blev sängen och mörkret som härskade idag. Som tur var så har sjukdomen hållit sig borta någorlunda för att vara jag. Jag har suttit sammanlagt kanske 1.5 h på toa idag, men har däremot haft väldigt ont. Så länge jag får ligga och ta det lugnt för sjukdomen så funkar den ihop med migrän.
Efter sammanlagt 3 Naprosyn, 4 Sumatriptan och 8 timmar så känns det lite bättre.
Nu har min kropp dock blivit lite mer sugen på att sitta på toa för alltid (som den brukar på kvällen).

Aja, jag har ändå haft en bra dag tycker jag. Jag har faktiskt bara lidit och haft tråkigt, men jag ler som ändå. Jag mår ju lite bättre med migränen nu, även om jag har det lite sämre i urinröret.

Vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0