En helt okej dag

Hade en helt okej dag igår utan smärta, bara obehagskänslan fans men den går ändå att tänka bort om man är sysselsatt. Både jag och Christoffer jobbade förmiddag och åkte sen in till Visby för att besikta bilen och för att storhandla lite. Vi hann med mycket! I natt vaknade jag en gång av att jag hade ont, gick upp på toa och tog en Diklofenak (som jag egentligen inte tycker fungerar men nu var det länge sen jag använde dem så prövade ändå). Drack ett stort glas vatten och värmde min vetekudde. Gick sen och la mig igen, trodde först inte att jag skulle kunna somna men det gjorde jag tillslut. Sov resten av natten och vaknade i morse utan smärta, känner lite, lite obehag men inget större.

Hoppas nu att jag slipper ha ont idag. Ska åka in till stan i eftermiddag med Christoffer och min lillebror för att fira hans födelsedag på glassbaren.

Nu börjar Christoffer rycka i möblerna här i lägenheten, sa igår att vi skulle möblera om så vi får väl ta itu med det nu.

/Jeannie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0