Urinmätningslista och kolhydratfri.. :(

Idag är jag (eller ska vara) kolhydratfri!
Det känns faktiskt jättesvårt. Mest för att jag känner att min okunskap är brutal. Om jag har bestämt mig för något, så kan jag hålla det, oavsett vad. Jag är som sagt vegetarian och ostfri sen några år tillbaka och har aldrig fuskat, även om det har blivit krångligt ibland. Jaja, tacos utan bröd blir det!

Funderar på att kanske göra en till kategori där jag dokumenterar lite mat jag gör under min kolhydratfria period. Lite inspiration till andra som vill hänga på. Vad säger ni?


Har börjat på en urinmätningslista som jag ska göra i helgen. Jag ska alltså mäta hur mycket jag kissar och hur ofta. Jag har självklart gjort detta förut, men min urolog vill ha fräsht material, så okejdå. Tycker bara det är så himla nasty, jag kissar jua lltid över alla skalor så jag måste typ röra mitt kiss och det är rätt usch.

Ta nu i morse, min potta (min graderade bunke, men jag kallar den för potta) mäter upp till 8 dl och har sedan 2 dl space för att man inte ska behöva peta i sitt kiss. Jag kissade rätt exakt 1 liter och USCHUSCHUSCH för då måste man peta i det, och dessutom luta sig ner värsta nära för att kolla hur mycket jag kissat på skalan (har inte glasögonen på mig så då blir det extra nära). Blä.

Sen så hatar jag att göra urinmätningslistor för man blir så begränsad. Jag måste ju ha med mig den där pottan exakt överallt jag far = jag stannar hemma. 

Vill ni att jag lägger ut min urinmätningslista här sedan? Då kan ni ju jämföra med era! För visst har ni sparat dem.? :)
Äh, nu ger jag mig. Den här bloggen handlar om där kisset kommer ifrån, och inte kisset i sig. Huhh.

Hur mår mitt urinrör idag då?
Ja, bätter än igår faktiskt! Igår kväll var det verkligen sjukt drygt, kramperna blev jättestora. I morse vaknade jag av smärta, men efter det går det helt okej för att vara jag. 5 på min 1-10 skala. Jag kan röra mig omkring i huset om jag går sakta och som om jag har någon muskelskada. Trägningarna är ganska framträdande idag, men de struntar jag faktiskt i. Det är smärtan som är jobbig. Kramp, sveda, skärande, brännande, det varierar eller är en kombo av alla smärtstilar. Just nu blir jag knivhuggen, känns det som.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0