Om ni var tvungna att välja..

..skulle ni välja att resten av erat liv gå på högdos utav en himla massa mediciner + engångskaterar / urinuppsamlingspåse, ev operation, fast vara fri från uretriten

ELLER

att må som ni gör nu resten av livet?



Mitt svar:
Jag tror jag skulle göra nästan vad som helst för att få må bra. Att krångla med katerar, svälja himla massa piller och stå ut med sjukt mycket biverkningar kan inte vara sämre än den här skiten. Från början så var jag mycket mer försiktig med vilken behandling jag skulle få och vågade knappt ta Alvedon. Jag tror jag har fått lite terroristtänk nu när det kommer till medicin (skit samma, allt är fucked hur som helst. all in.)
Jag är sjukt desperat och skulle typ göra vad som helst för att må bra nu. Hur jobbig behandlingen än är, oavsett hur långvarig och smärtsam den är, så måste det vara värt det tillslut om den funkar.

Vet att många av er uretritare aktar er rätt mycket för piller överhuvudtaget. Jag litar stenhårt på läkarnas omdöme, och om de tror att det finns en enda liten chans att det funkar så provar jag det.

Hur tänker ni?


Kommentarer
Jeannie

Håller med dig! Skulle göra vad som helst utan att tveka

2012-04-04 @ 18:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0