Några frågor

Från Maria:
Hej

Jag försöker också att utesluta socker, jättesvårt och vet inte hurvida det hjälper men de senaste dagarna har jag upplevt mindre rivande obehag, slump kanske?

Tänkte bara fråga då jag sitter här med den brännade känslan, känns ärligt talat som jag ska brinna upp invärtes. Har ni några tips hur man kan lindra eller genomlida det?

En sista fråga, jag känner en konstant svullnad/ömhetskänsla är det något ni kan relatera till?

Kramar

Hej, Maria!
Det är ett faktum att många har blivit hjälpta av att låta bli kolhydrater, och särskilt socker. Jag har själv aldrig varit just en socker-människa, men längre kolhydrater som pasta, ris, potatis.. jag har i princip missbrukat dem. Jag har själv skippat det i snart 2 veckor och jag har ingen aning om det är något som hjälper ännu. Jag tänkte prova och se lite längre. Det kanske är en slump, kanske inte. Vi får väl hoppas att du har hittat något som hjälper :)

Angående den brännande känslan så kan jag som bara säga: Ta det lugnt, värm på, drick mycket, skippa sura saker. Det låter dumt att värma när det bränner, men jag tycker faktiskt att det hjälper. Om du kissar ofta, alltså dricker mycket också, så att ditt kiss inte är koncentrerat så underlättar det väldigt mycket för just den där brännande känslan. Den blir också lite bättre om du skippar att dricka sura saker som alla läkare rekommenderar från början. De rekommenderar det för att de tror att det är infektioner du har, då hjälper det att dricka typ tranbär och sådant. Det gör däremot bara uretrit-smärtan värre.

Nu vet inte jag vars du menar att du är svullen och öm, men jag är sjuuuukt svullen och öm här:



Snabbtog bara den här bilden. Den blev askass, men du fattar grejen.
Petar man på mig där så bits jag. Om man trycker lätt där får jag sjukt mycket ondare sjukt länge. Det är också där som det hjälper mest för mig att tillföra värme.

Hoppas du blev lite klokare och inte förvirrad nu:)
KRAM!

/Fanny


Kommentarer
Maria

Hej Fanny



Tack för ditt snabba och utförliga svar..som sagt har vi alla olika symptom....



Det jag mest irriterar mig på nu är detsamma som Jeannie verkar ha under sina bättre dagar. Det vill säga att det känns som om något rör sig inne i urinröret sjukt jobbigt! Har du någonsin känt det?



Sen har vi den eviga svedan som känns konstant, nu imorse var den så stark att jag trodde att underlivet skulle brinna upp!



Har ni också den känslan? Jag upplever att hela underlivet är svullet och ömt men inget syns ju hos gyn så man blir atomatiskt klassad som en hypokondriker.



Sedan kan jag uppleva att det känns värre då man har tighta jeans, något jag alltid innan kunnat ha:(



Sen sista frågan bränner det också för er när ni kissar? Känns varmt och bränner enormt...



Tack för en underbar blogg, (blir bara finare för varje dag som går:)



Kramar

2012-04-25 @ 18:33:29
Kimruna

I really enjoyed my visit. A great site

2012-06-18 @ 12:53:57
URL: http://kimruna.blogfrombed.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0