Jag kommer aldrig sluta dansa inombords och le

Jag vet att många av er inte kommer ifrån min trakt (Umeå) och att många av er har haft dåligt väder. Här i Umeå har det inte varit ett moln på himeln, och sjukt varmt!

Långpromenaden var jättehärlig. Det högg till kanske 5 gånger på ≈1.5 h ! De huggen var inte ens så hemska. De brukar ju ligga kvar jättelänge, men nu försvann huggen efter några sekunder. Rörelse förvärrar ju, det är därför jag pratar om hugg. När jag är stilla är det mer jämnt.

Jag har haft en fånigt leende på läpparna hela dagen. Det känns som jag har oändlig kraft.
Ja, jag vet att jag om några timmar, eller i bästa fall någon dag, blir mycket sämre igen.
Men det rör mig inte ryggen.
Jag är tacksam för dagarna jag har det bättre, i stället för att vara otacksam för att de är så få.

Det känns som jag flyger, att jag kan göra vad som helst.
Den här dagen har verkligen varit underbar.


Det första fotot är taget idag, när jag mår rätt bra. Det andra är taget när jag har en rejält dålig dag.
Ser ni skillnaden? :)
Just där urinblåsebotten är bli jag rödare om när jag har det jobbigt. Inflammationer är ju lite röda, you know. Sedan är det lite missvisande, har ju lagt värme där när jag jag har det jobbigt, så jag är ju lite mindre röd egentligen.


Har gått ner på sistone. Väger ≈58-59 nu, vägde 65 för några veckor sedan. Illamåendet och ständig smärta (går som sagt på lågdos nu) kanske sätter sina spår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0