Infektion..?

Hej igen!
Hur tycker ni att bloggen är? Visst har Jeannie gjort den superfin? Jag döpte den, hon gjorde resten typ ahah.
Det skulle vara kul att veta om hur ni tycker om strukturen på inläggen. Gör vi för många inlägg? Är det något ni vill höra mer om? Ja, ni fattar grejen. Vi vill göra bloggen så rolig som möjligt för er att läsa :) Eller rolig och rolig, hoppas verkligen att ni inte skrattar då ni läser om våra smärtor, haha!

Jag anar för övrigt att jag har en infektion på G. Det är så svårt för oss uretritare ibland att veta om vi har infektion eller inte. Symptomen från en UVI dränks ju lite i uretritet. Det är ju inte som att man tänker på att man är lite snorig om man har lungcancer.
Jag har ju väldigt lätt för att få infektioner, så jag brukar vara på min vakt dock. Jag har haft så många i samband med uretriten, så jag kan ofta veta om jag har en infektion eller inte. I somras hade jag alla rätt i alla fall haha :D

Aja, det gör lite skumt ont i urinröret, på ett sätt som inte det brukar. Dessutom har jag lite ont i urinblåsan (som jag typ aldrig har) och ländryggen, vilket pekar ganska mycket på infektion. Sedan luktar det skumt, känns skumt, är skumt.
Visst är det ca 1/3 av infektionerna som helar sig själva? Mina infektioner brukar dock tycka om att klättra mot njurarna många gånger, så jag får nästan alltid penicillin. Däremot så KAN det ju faktiskt bara lägga sig på någon dag. Om det inte är bättre på några dagar så kollar jag upp det. Jag menar, det kan ju lika gärna vara typ något skumt efterskalv från mensen eller att jag varit kass i magen, men att jag tolkar det som något annat. Känns som jag har lite ont överallt jämt, så om jag ska börja kolla upp allt som är lite skumt så skulle jag aldrig komma ut ur sjukhuset.
Nepp, vi väntar och ser. Hoppas det inte är någon infektion, hatar verkligen penicillin. Jag spyr verkligen hela tiden på det.

/Fanny


Kommentarer
veronica

du skriver "efterskalv efter mensen"...brukar ni också få sjukdomskänsla precis efter mensen? känns som man ska åka på nån förkylning, men det är alltid samma visa varje gång precis när mensen är slut eller ska sluta. man känner sig febrig, har ont i hela kroppen och huvudvärk...

2012-04-25 @ 10:48:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0