En snabb uppdatering

Uppdateringen har verkligen varit värdelös, en ursäkt skickas över internet för det.
.
.
Passar på att skriva det här inlägget när jag har det extra megaont, det blir som lättare att beskriva hur jag haft det sen sist.
Inge skola på ett braaa tag, utan det är toan som gäller. Dag som natt.
.
Jag har tid hos urologen den 16/4. Mina läkare funderade på att höja min ditropandos och ge mig katetrar att kissa med. Höjd ditropandos skulle innebära att jag blir smärtfri, men då får jag så mycket resturin att det helt enkelt inte är realistiskt utan katetrar. Nu skulle jag dock byta avdelning, och mina läkare tyckte att det var dumt att göra något så "stort" när jag skulle börja utredas på nytt. Hyfsat rimligt, okej då.
.
Jag har inte skrivit på bloggen för att jag har haft annat för mig. Nu låter det som att jag har ett uppbokat schema, vilket jag verkligen inte har, utan jag har helt enkelt haft jätteont och samtidigt försökt ta tag i en del personliga grejor.
.
Skriver ett faq snart, lovar!
KRAM TILLS VIDARE!


Kommentarer
veronica

många styrkekramar till dej.

2012-04-01 @ 10:39:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0