Ajaj

Vaken. Ont.

Migränen har hållt sig lugn idag, och sjukdomen.. sådär. Var rätt blä i morse, blev liiite bättre och nu på kvällen blir det bara värre.
Är klar med kiss-schemat nu, ska träffa urologen imorgon eftermiddag. Kul, kul!

Har bestämt mig för att ge urologen ett halvår att experimentera med mig, men i höst behöver jag faktiskt må bra. Då blir det högdos + katetrar. Jag ska gå mitt 4:e år på gymnasiet och orkar inte med ett till halvkasst år, då vill jag verkligen bara göra bort allting! Efter det kan jag må bajs igen.

När ni får det lite jobbigare, börjar ni frysa extra mycket då? Inte bara om muffen, utan typ armarna? Jag får värsta gåshuden och kräver typ 7 extra filtar bara för att hålla resten av kroppen från att frysa sönder.

Gah, nu börjar det krampa till ordentligt. Aja, känns som det var hyfsat länge sedan jag hade såhär ont. Om man kollar efter lite är det typ ett dygn sedan, haha.
Jaja, ska lägga mig med en varm flaska och kolla på någon serie nu.
Puss och kram!

/Fanny


Kommentarer
veronica

Jajjaän, jag brukar också börja frysa. Känns som feberfrossa men man har ingen feber. Brukar speciellt få det nån minut efter jag kissat, det är ytterst obehagligt :(

2012-04-16 @ 08:19:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0